1 December 2009

jaha då var det december igen.
bara så ni vet liksom :)
o alla vuxen kalendrarna är sålda på chokladen.
o det börjar bli jul :)

men iaf var ju ett tag den jag skrev här så nu måste jag skriva ner ngt som hände föra veckan så jag inte ska glömma bort det, för det är bara så sjukt konstigt o roligt.. haha :D
natten till torsdag tror jag det var så sover jag.
mitt i natten "vaknar" jag av att mitt täcke är "konstigt"
jag kmr fram till att jag behöver riva sönder det o sätter igång o slita o riva i täcket..
men det går inte o riva av..
så jag lutar mig mot skrivbordet o hittar en sax.
sista utvägen liksom.
men innan jag börjar klippa i täcket inser jag att det är bäst att vänta tills imorgon med att börja klippa i det o att det nog räcker med att bara vända på täcket för att allt ska bli bra.

på morgonen när jag vaknar kmr jag inte ihåg någonting av det här först jag ser saxen ligga på mitt nattduksbord o minnet långsamt börjar vakna till liv.
efter denna händelse tkr mamma inte att jag borde ha ngn sax i mitt rum tänk om jag får för mig att klippa av mig håret i sömnen liksom?!?!?
den stora frågan är bara bar jag vaken lr gjorde jag allting i sömnen?
o undra va som hade hänt om jag satte igång o klippa sönder täcket mitt i natten hahaha
har aldrig gjort ngt sånt här förut i sömnen..

men nu ska jag sova utan o klippa i någonting :)
pepparpeppar ta i trä!
Pussipussss

Kommentarer
Postat av: Robin

Hahaha så hilma rolig dröm! synd att ja inte va där och märkte att du tog allt täcke :P Men du är en rackare på täcken senast så vände du ju täcket också! något skumt med dig och täcken älskling vad jag du med dem när jag inte är med :P ? sötnows! älskar dig mest <33

2009-12-01 @ 21:50:27
Postat av: TOVE

HAHAHAHHAAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHAHHAHAHAHAHAHAH!!!!!!!!!!!!!!! Klipp bara inte sönder mitt täcke när du kommer hit? ;)

2009-12-03 @ 10:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback