1 November 2009

Hej hopp allihopa :)
ska alldeles strax gå o lägga mig. kan snart sluta skriva det här för alla vet det ändå vid det här laget :p
nu sitter iaf min särbo på tåget upp till boden igen :( mii miii
men han kmr ju hem på fredag igen så ska inte klaga så mkt..
annars då.. jobbar massor imorgon först stallet o sen chokladen blir typ drygt 10 timmar totallt, lite segt.. men det är pengar :D
ne nu tog det stopp i hjärnkontoret, sitter mest o funderar på om jag ska unna mig lite glass lr inte.
o det ska jag inte för jag har ätit så stört mkt onyttigt idag..
men det vore ju så gott!!!
nee god natt alla söta :)
nu har jag iaf uppdaterat lite!!
Pusssipuss

Kommentarer
Postat av: robin

mimi äntligen en uppdatering! :D wieee robin längtar massor efter dig sötnows! det funkar faktiskt mobila bredbandet men det är lite segt :D men massa glad att ja kan skriva till dig :D mimi älskar dig mest <33

2009-11-01 @ 21:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback