11 November 2009

Hej hopp!
nu ska jag s**a, spänning i vardagen för mina läsare liksom ;D
har precis "smörjt" in mitt hår i after sun gel o hoppas på att mitt för tillfället hopplöst frissiga hår ska på ngt mirakulöst sätt bli helt ofrissigt tills imorgon :D annars får jag väl ta det hela ett steg längre o smörja in med idomin..
idomin hjälper mot allt liksom :) plus att det är superfett så då får mitt hår en riktig fettkur vilket jag ror att det behöver.. balsam verkar liksom inte hjälpa alls..
annars då :)
älskar att det är så många konstiga kunder på chokladen haha :D fast visa är lite läskiga så de kan ju ta o gå ngn annan stans.
o imorgon kmr i-love-NY-mannen :D haha alltid lika trevligt han är så söt!!
åt middag med kapten filling ikväll trevligt trevligt på den :) vi beklagade oss över att det är jobbigt o jobba o att i u-länder behöver de bara shorts därav våra i-landsproblem xD haha
längtar efter min särbo...
blev så kort föra helgen :(
längtar helt stört mkt efter dig älskli <3

Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Towe

haha! fanny, du måste verkligen lära dig att stava min vän! :) du är ju bara för söt! vissa inte visa :P och förra inte föra :) men du fick mig att le iaf :) <3<3<3<3<3<33<3<

2009-11-12 @ 22:24:38
Postat av: Towe

haha! fanny, du måste verkligen lära dig att stava min vän! :) du är ju bara för söt! vissa inte visa :P och förra inte föra :) men du fick mig att le iaf :) <3<3<3<3<3<33<3<

2009-11-12 @ 22:25:28
Postat av: Robin

haha fanny att du blivit så dålig på att stava inte bra inte bra :P thihi



Vilken fin bild du fixat :D längtar super mycket efter dig, förlåt att ja tvingar dig till saker exakt du som du gör fast du är mycket snällare :( älskar dig iaf massor <333

2009-11-14 @ 13:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback