15 November 2009

hej hopp!
blir ett superkort inlägg måste gå o lägga mig nu liksom ;D
men ville bara säga hej.
hej!
nu har robin åkt upp till boden igen :(
o det suger!!
o imorgon är det måndag.. måndagar är den värsta dagen på hela veckan så känner mig inte jättetaggad men men :)
sötis har varit übersnäll o fixat ny design på bloggen också :)
tacktack älskli <3
dock fattade jag inte riktigt om den är klar lr om han skulle fixa en header också men det lär ju ta ett tag eftersom robin ska ut i fält denna vecka..
jag är stört taggad på att se new moon på lördag också!!
jag är ju typ den ända i världen som inte läst boken så är super super sugen på att se den!
nee men nu måste jag sova.
Pussipuss mina kära vänner :)

Kommentarer
Postat av: robin

hej sötnows! vi ska igentligen fysa nu men orkar inte har ist fixat stridsvästen och så och tänkte ta de lugnt nu :D mhihi massa skönt medans du jobbar och sliter :) men du får iaf sova i en stor varm skön´säng! skönt iaf att vi ska vara inne idag och åker ut imorn. Älskar dig massor <33

2009-11-16 @ 10:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback