2 November 2009

Heej :)
nu ska jag göra det jag brukat göra vid denna tiden på dygnet.. fast först tänke jag bara skriva en trudelutt här :) har glömt min mobil på jobbet så känner mig allmänt ensam men men..
en kväll klarar jag mig allt :)
väldigt skönt att denna långa arbetsdag är över iaf!
fast jag jobbar typ 9 timmar imorgon också.. o på onsdag..
livet är hårt o svårt.
thihi :)
jag har inge roligt att skriva här nu förtiden! bara massor om hur mkt jag jobbar o att jag ska sova. intresseklubben antecknar liksom..
vi har 50 % rea på all halloween choklad på chokladen nu..
ifall någon undrar.
o massa adventskalendrar. fast de är inte på rea.
hela min hjärna består bara av massa choklad nu för tiden!
o lite hästar.
o lite annat smått o gott :) men mest choklad!
o robin är dålig på att berätta snuskiga historier från lumpen så ngr sådana kan jag inte skriva heller.
däremot är jag så otrolig glad för att jag har haft världens finaste katt <3

god natt
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-11-02 @ 22:27:06
Postat av: Robin

åå typiskt förlåt förlåt :P mhihih robin ska försöka bli bättre älski! :) robin lovar ska försöka men robin glömmer saker. minnet bra men kort :D nu ska ja förflytta mig från allrummet till sängen :)

2009-11-02 @ 22:28:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback