25 November 2009

idag är jag LEDIG!!!
så skönt!
bara kunna ta det lugnt o njuta :)
är iof galet sugen på att åka in till stan o köpa skorna på ZARA för 1100.
men det känns lite överdrivet! slöseri med pengar liksom..

nu har jag iaf kommit på va jag o robin ska göra när han hr jullov :D
thihi mys mys pys på den :)
t.o.m. robin kmr nog tycka att det är en strålande idé :D
synd bara att allt är så dyrt.
men men :)

ne nu borde jag ta o klä på mig o äta lunch..
men det är ju så mkt mysigare o sitte här o dega!
sen är jag lite ledsen..
I-love-NY-gubben har inte varit o hälsat på på chokladen på jättelänge!
men han kanske har åkt till NY :D

sen har jag ingen aning om typ va jag ska önska mig i julklapp.
blir väl resan till indien av mamma (om det blir av..)
men förutom det har jag typ noll koll.
förutom strumpor o smink typ..

ne nu ska jag sluta dega här o göra lite nytta.
Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

hej hej jädra skitunge!! mi mi längtar super duper myckét efter dig och jullovet så jag kan se vad du har för planer :D! älskar dig mest <333 Nu tyckjer ja du kan smsa mig också! ..

2009-11-26 @ 15:05:51
Postat av: Robin

Älskli jag undrar då vart din uppdatering är också! så de så men nu måste ja sova hann inte uppdatera heller tihihi :P älskar dig mest <33

2009-11-30 @ 00:35:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback