6 November 2009

Jaha jaha :)
nu är jag på lite bättre humör än igår så nu jäklarns ;)
jag har iaf kommit fram till idag att en gång i månaden så ska jag ha en riktigt ta-hand-om-mig-själv-dag. o typ sola solarium, gå på massage, typ tvätta håret hos en frisör..
massa sån där lyxigt som man inte unnar sig sj annars.
för jag behöver det nu när jag jobbar så mkt.
måste bara komma på lite mer lyxiga grejer jag ska göra då :)

snart kmr robin hem. o han får allt ta o skynda sig för jag har ingen lust o missa idol!!
enligt christinas nya man så kmr erik sopa banan ikväll o vara överlägset bäst ;)

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: robin

hej sötnows :D gud vilken mysig bild! tycker verkligne att du ska unna dig det i månaden det behöver du :) robin vet robin vet :) thih älskar dig mest <333

2009-11-08 @ 18:10:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback