God natt :)

god natt mina kära vänner :)
nu ska jag sova, måste ju vara pigg o fräsh på chokladen imorgon :)
som om jag inte alltid är det iof ;) höhöhö
halm halm halm..
gnägg gnägg gnägg..
så låter det i stallet på mornarna när ponnysarna vill ha hö..
o lite bank bank bank
men iaf, va o sola solarium nu på kvällen, 10 min blev inte direkt brun men det var ju inte det som var poängen.
poängen var att bara få slappna av o bli riktigt varm, solterapi på hög nivå :D
dessa skor ska jag iaf köpa så är min party outfit fulländad :D thihi

pussipuss

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Grymt snygga skor, och fin blogg!

Kram Gabriella

2009-11-14 @ 17:11:57
URL: http://jaskrivervadfanjagvillimin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback