Muffins!



så goda!! jag o towe måste vara världens bästa muffinsbakare :D thihi :)

vet inte riktigt va jag ska skriva.. har alldeles ont i magen. öoiyhfeowihfköasböiudgyawiutgewkjaNS-<ÖPAIEOPWUFDJKSHFKJASGoihfsdöhefoiusfj kfheoiwfyheioyhfaösåq´w¨0e37re8wtdghsgad.....
vet verkligen inte va jag ska göra! va skulle jag säga liksom?! hur skulle jag säga det?! det gör bara så himla ONT! ända in i hjärtat, som en kniv sitter där o för varje dag borrar sig lite lite längre in. jag vill bara få ut den! o att det ska vara som förut.. jag fattar verkligen inte! VARFÖR GÖR INTE DU NÅGONTING?!?!?!
hur kan jag betyda så lite?!? ser du inte va som håller på att hända?
jag fattar inte.
vart gick det fel?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback