Fame!

Remember my name. Fame!
I'm gonna live forever
I'm gonna learn how to fly--high!


har varit på bio nu ikväll med sarah o sett fame. åhh va jag älskar den musikalen!! o ååh va snygga alla var thihi ;) jag vill också kunna dansa lr sjunga som dem!!!
helt fantastiskt bra, men om jag kmr ihåg rätt så slutar musikalen lite annorlunda än filmen men det gjorde inte så mkt :) fast min favvolåt var bara med på slutet till eftertexten - det var dåligt!!!
aja stört bra film iaf :)

har jobbat 2 timmar idag i stallet också, inte mkt men det är ändå så lätta pengar o jobba eftermiddag där :) så bra!!

har köpt världens sötaste diadem idag också mhihi :) ser ut som en liten prinsessa nästan. men towe tyckte det inte var för sött så litar på henne ;)

o jag hade inga hål i tänderna! är man bäst lr är man ;)

nu ska jag sova!! massa massa trött! är dock lite nervös inför imorgon för då ska jag öppna upp själv på kungsholmens choklad o caffé! spännande spännande liksom!!
God natt alla söta!
Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback