God natt mina kära vänner!

måste bara avsluta denna dag med att säga att fyy va erik är duktig på idol!!!
så coolt att han är min chefs son o är fett mkt där o håller på med ngt mystiskt på vinden :s
asså hoppas verkligen inte att han skulle läsa min blogg då skulle jag ju typ dö xD hahaha
lr inte men vi kan ju låsas ;)

o imorgon kmr min älskli hem!!! tidigt :D mhihi saknar honom massor vi har typ inte pratat ngt i telefon alls denna vecka för han har varit ute i fält. får värsta abstinensen ju!!

apråpå på abstinens så drömde jag en lite rolig dröm för typ 1 vecka sen.

o apråpå den drömmen så har jag kommit fram till att tjejer är mkt snyggare än killar (procentuellt liksom) o det är därför folk alltid har trot att killar har mer sexuall drift (lr va det nu heter) än tjejer! det är klart killar vill ha mer sex liksom eftersom vi tjejer är så snygga!!
hade alla vart homosexuella t.ex. hade alla trot att tjejer har högre sexuall drift än killar..
fast nu är det ju inte så utan forskning har ju faktiskt visat att det spelar ingen roll vilket kön man är men jag tror ändå att det ligger någontong i det.
haha guu va jag flummar nu thihi :)
borde nog gå o lägga mig illa bums!!
men det är klart att man hellre har sex med en assnygg tjej än en ful kille..
om man är bisexuell liksom.
tur att det faktiskt finns ngr snygga killar också :)
som typ min älskli thihi <3
men det är bara lite svårare o hitta dem.

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Robin

Haha jädra skitunge söt säger jag bara. Men jag viste ju redan att du var lite bi thihi. Nu ligger robin i tältet som eldvakt så du vet. Tycker helgen var super mysig längtar tills du kommer hit och halsar på <333333 älskar dig

2009-09-28 @ 22:39:21
Postat av: Fanny

robin! jag är inte bi, jag tkr bara tjejer kanvara snygga thihi :)

okej då vet jag :)

det tkr jag också shitski <3 ska bli super mys o se hur du har det :)

älskar dig <33333333

2009-09-28 @ 22:49:21
URL: http://tjoohooo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback