Nya skor!

kom fram till att dessa skulle jag kunna använda mer än de jag eg tänkte köpa. o det känns riktigt rätt för de är verkligen grymt snygga!

imorgon ska jag till landet o rida :D:D om ni kmr ihåg så red ju jag på min drömhäst när jag var på björkö senast och jag har verkligen inte kunnat slute tänka på den! o imorgon får jag äntligen rida på den igen!!! :D
har helt seriöst funderat på att köpa den så fatta att det är allvarligt! :D

träffade johan idag för att äta glass, mums! den smakade lite som det här naturgodiset med äpple, kanel o yougurt. o sen pratade vi massa shit också thihi :)

sen var jag o towe i k:fem huset för tidningen chic hade ngn grejs där.. vi var typ bland 10 första persen så vi plokade på oss massa gratis grejjer :D

men nu pallar jag inte mer. har lite ont magen konstant nu för tiden o jag känner mig så kluven..
Pussipuss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnows. Blä ligger vaken och kan inte somna. Fick lock i örat på planet och sen när det släppte fick jag ont i örat pga förkylningen. Super jobbigt hoppas jag kan sova snart mhihi. Tänker på dig hela hela tiden älskar dig <33

2009-09-14 @ 00:50:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback