thihihi

nu känner jag mig som en liten flicka på typ 10 år o jag är så där stört fnittrig o töntigt som bara jag kan vara mhihi ;)
men jag är typ kär i min chefs son! thihi pinsamt pinsamt liksom men han är så grymt coooool!!
okej inte kär, KÄR för det är jag i min älskli robin, utan bara lite lagom kändiskär sådär som jag var i typ orlando bloom förut :D haha
o den här människan känner jag faktiskt på riktigt liksom, tkr towe kan ta o bli tsm med honom illa kvikt!
fast då kanske towe råckar visa honom min blogg o så läser han det här o så har jag skämt ut mig för all evig framtid xD
thihihi thihihi thihihi :D
okej jag känner honom inte, men jag har träffat honom två ggr!! så nästan samma sak ;)


Pussipuss <3


Kommentarer
Postat av: Towe

jag fattar va du menar med lite genomskinlig



och lätt att han ska bli min :P haha

2009-09-18 @ 09:54:38
Postat av: Tove

Menar du Erik i idol? Han är ju tillsammans med Ninni som gick i Högland. :) Om du vet vem det är? Rektorns dotter! Haha.

2009-09-25 @ 07:15:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback