Den 24 Augusti 2010

Hej hopp!
tisdag idag, jobbar 20-02 var helt inställd på att jag bara jobbade till 01 så det var lite segt när jag upptäckte det.. kmr jag inte hem först tre liksom.. men men det är pengar.
idag tog jag o mamma en trip till ikea, jag köpte massa tavelramar som jag ska sätta upp i mitt rum. fick massa inspiration i söndags morse när jag var bakis o tyckte synd om mig sj. haha.

annars då, jag är stört trött hela tiden känns det som. är inte riktigt van vid det, tror att jag orkar mkt mer än vad jag faktiskt gör. vill göra så himla mkt hela tiden men det går inte.

igår jobbade en kille i köket som heter jesus. lite ovanligt.
igår stängde mc donalds kl 01. fett coolt händer typ ALDRIG.

idag kom simon hem till mamma :) har inte träffat honom på en vecka eftersom jag nästan aldrig är hos pappa nu för tiden..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback