Den 3 Augusti 2010

Idag träffade jag marie från frankrike, supertrevligt! var ju tre månader sen sist exakt på dagen. vi hade jättemysigt, jag åkte in till malmö så visade hon mig lite av staden :)
det satte igång massa tankar o väcker minnen från frankrike. både positiva o negativa. jag kan verkligen sakna vissa saker med att vara där samtidigt som jag är jätteglad att jag bestämde mig för att åka hem. o det har hänt så stört mycket sen jag lämnade frankrike.

annars då, såg lauritz o co vid (k)analkiosken i söndags kväll. de stod där o trodde att de var allmänt coola. vågade dock inte stirra så mkt som jag hade velat haha :)

jag drömmer så otroligt jobbiga drömmar här nere. jag pallar inte! det är inte okej, varför?

min kusin samuel är ju för rolig också, han börja fråga massa om hur länge sperman finns i kroppen o allt möjligt snuskigt i söndags haha :)

längtar till greeklaaand!! :D
ne nu ska jag gå o tvätta håret, sen sova :)
Pussipuss!

Kommentarer
Postat av: Filippa

hahah älskar att du fångat vår bådas bästa hårdag sen 1990! <3

2010-08-07 @ 16:12:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback