Den 4 Augusti 2010

Vaknade upp efter ännu en konstig dröm, denna var dock bara konstig o rolig inte jobbig som de andra :) drömde att jag o lauras erik hade en affär ihop (bara en natt dock) o jag var jättenojjig över att jag inte hade pratat med laura om det. liksom jag kunde ju inte gå o ta hennes gamla kille utan att säga ngt till henne! sen hittade jag en assnygg målare istället som var en känd sångare. sen blev jag gravid med honom, o edward cullen med familj vaktade mitt barn fast de var osynliga.. plus lite annat smått o konstigt :)

sen har jag haft mensvärk, bakat kokostoppar, legat o solat, hittat en assnygg tjocktröja för 1200DDK, ätit glass, tittat på båtar i hamnen, bråkat med simon, stekt köttfärsbiffar, läst ur Boktjuven, ätit kokostoppar o bara allmänt njutigt av livet :) :)

Pussipuss o godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback