God morgon!

Jaa inte okej o jobba till 01, komma hem 02, o inte kunna somna först ca 04 för jag hade sån jävla hosta.. så när simon väckte mig vid 1 idag kände jag mig helt död. blir en tidig kväll ikväll..

annars då, jävlarns va jag o towe shoppa igår!! 1471 kr inte så dåligt jobbat, men fick mycket onödigt för pengarna ;) två typ kavajer, en bh + trosa, ansiktskräm, en till trosa, skor, lunch o lite (mycket) naturgodis :) det är dyrt att ligga på topp liksom.

inatt när jag hade slutat jobbet o stod i kön för att köpa mat stod det massa framför mig o när jag sa "skynda skynda skynda" till towe i telefonen trodde ena killen att jag sa att jag skulle till malmskillnadsgatan. o sen när jag sa att nu blir jag tvungen att springa till bussen trodde hans kompis att jag skulle springa därifrån för jag blev så rädd för hans kompis. o sen ville de bjuda mig på min mat + en glass fast jag ändå inte behöver betala för den o då ville de också ha sin mat gratis. roliga killar :)

ne nu ska jag ta tag i den här dagen! har så mkt planerat den här veckan att jag blir mörkrädd men det ska nog lösa sig :) nästa vecka jobbar jag typ ingenting så jag ska inte klaga!

PUSSIPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback