Den 5 December 2010

känner mig lite konstig idag.. lite för mycket tankar o känslor som snurrar runt uppe i huvudet.

vi har problem med elementen här hemma iaf, lr rättare sagt de fungerar inte i hela radhusområdet pga en läcka tror jag det var.. med andra ord lär det bli svinkallt här inne om ett tag. än så länge är typ som vanligt iaf..

hade en asmys kväll hemma hos towe igår, var typ år o dar sen vi träffades bara hon o jag o satt o ältade det ena efter det andra :) lite misslyckat dock att vårat spidermanmaraton inte blev ngt maraton eftersom vi bara kollade på första filmen sen hade vi så mycket att prata om att det inte blev någon tid för 2an o 3an..

snart ska jag o mamma gå till v-by o kolla på ryggsäck inför asien, börjar få lite resfeber. måste skaffe nytt pass, vaccinera mig, försäkring m.m. men det ska bli så galet kul! :)

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback