Den 2 Februari 2010

jaha.
idag har jag bakat bröd med towe :) mkt trevligt. vi han även med att prata lite shit o kolla in hennes inköp från madrid :)
annars då. joo för tillfället har jag bara hästar på hjärnan. hästar hästar hästar
blir nästan lite rädd för mig sj :)
men de är ju typ världens finaste djur o alldeles alldeles underbara!
fast mamma vill inte att jag ska jobba med hästar för det är så mkt olyckor.. men man kan ju lika gärna bli påkörd av en bil typ..

imorgon ska jag jobba på chokladen. igår jobbade jag heldag i stallet. på fredag ska jag sova över hos min pojkvän utan min pojkvän.

är usel på att blogga nu för tiden. men pallar inte.
Pusss

Kommentarer
Postat av: Robin

hejhej älskling trevligt trevligt hoppas du s´sparar l´något brödbit så jag får smaka på de :D mi jag tycker du är duktig som kollar upp så mkt om jobb och det är bra att jobba med hästar :) mimi naturvän licksom men få bara inte sån där dum idé att köpa en :P mi.



Nedå du är inte dålig på att blogga du är duktig bara lite dålig på att uppdatera :P älskar dig mest <33

2010-02-03 @ 17:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback