Brunhårig.

som ngr av mina kära läsare redan har märkt har jag varit otrogen.
mot min "rätta" hårfärg alltså ;)
imorgon var det 1 vecka sen jag tog mig i kragen o filippa hjälpte mig o tona mitt hår "ljusbrunt"
o ju längre tiden går dessto bättre tkr jag om det men såklert kmr blon alltid vara min "riktiga" hårfärg.
o jag kmr alltid trivas bäst i blont men det visste jag ju redan innan jag färga.
men det är iaf ruskigt kul med en förändring :)
folk vet liksom inte va de ska säga när de ser mig.
o en stamkund på chokladen kunde verkligen inte plasera mig, han trodde jag var ny och sen trodde han att jag var julia och sen lisa men han fattade aldrig att det var jag trots att jag sa att jag bara hade färgat håret xD
men roligast var iaf när robin frågade hans yngsta broder om han inte sett att jag färgat håret. o han visste verkligen inte vad han skulle säga "joo förut var det ju ljust o nu är det mörkt" o blev jättegenerad o visste inte alls va han skulle säga till slut gick han upp eftersom både jag, robin o robins mamma stod o små skratta åt honom :) thihihi :)
o ngr småtjejer på stallet frågade om jag hade färgat håret o jag ba "neej" o de glodde på mig som jag var helt dum i huvudet o sen erkände jag att jag visst hade gjort det xD
haha ska nog byta hårfärg lite oftare helt enkelt :D
men nu är den stora frågan, hur kmr det vara att gå ut?
tråkigare?

troligtvis haha xD
fast jag har inget pass på 10 dagar så det får vänta..
Före (ifall ni inte kmr ihåg :P) :

Efter:



OBS jag har inte vit foundation det är kameran som har lite knasinställningar som jag glömde ändra :P

Nu ska jag iaf äta lite innan jag ska springa iväg till min kära husläkare :)
Pussipuss!
bara jag inte behöver ta blodprov!!! då svimmar jag. o det vore ju pinsamt..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fannypanny! vad är det för fjortisbilder jag ser? jag trode att när du färgade mörkt kanske fjortisen skulle försvinna men icke sa nicke :p thihi rätt roligt de där med chokladen :P älskar dig mest <33

2010-01-21 @ 19:49:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback