Den 11 Januari 2010

dags för en liten uppdatering lr va säger ni :P
nu har robin åkt upp till boden igen o det känns allmänt tomt :(
idag har jag träffat towe vilket känns som det var en hel evighet sen sist.
tiden bara sprang iväg!! o vi hade supermys :D
köpte även en kofta med towe som bara är så fanny thihi :) rosetter is the shit liksom :D

dock verkar det inte bara som att jag tkr den är assöt, helt slutsåld på hm.se såg jag nu o endast 3 ex kvar när jag köpte den.. men men :D
nu är jag stört trött.
sova sova sova.
har även lite jobbiga tankar som virvlar runt där uppe i huvudet.
men men det ordnar sig..
Pussipuss o godnatt!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej hej sötnows :D den va superfin tröjan ska bli fint o se den på också :D! hinthint bild :O



Jobbigt me jobbiga tankar :( hoppas robin finnns i dem på ett possetivt sätt :D mimi älskar dig mest <33 tänker på dig massor just idag! <33

2010-01-12 @ 19:23:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback