Den 19 Januari 2010

hej hopp!
idag har jag jobbat.
imorgon ska jag jobba igen.
sen är jag ledig tills på lördag :)
vilket innebär att jag börjar få panik över att jag kmr få så lite i lön nu ett tag framöver!!!
man vänjer sig så stört snabbt med mkt pengar! :S
o det bara kliar i minga fingrar efter att få shoppa! inte bra kombination.
sen vill jag åka utomlands o jobba!
känner att sverige börjar bli för litet haha kan inte utvecklas mera här liksom xD
ne men vill bli bättre på engelska o då måste man ju flytta på sig..
sen vill jag åka till moskva, budapest lr st petersburg över bara ngr dagar o leva lite lyxigt i en "ny" stad.
o så vill jag köpa en systemkamera..
men nu ska jag sova :)
vilket deppigt inlägg det här blev känna det som.
aja :)
Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha sötnows :P du låter lite osäker på vad exakt du vill göra :P men bra iaf att du har massa planer på vad du vill :D bättre de än inget alls licksom :)



Lagom avensjuk på dig som ska till Indien iaf :P skitunge <333

2010-01-20 @ 17:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback