Den 25 Januari 2010

Hej hopp! :)
ja nu börjar det väl bli dags att uppdatera här då igen :)
känner mig riktigt glad idag :)
har börjat ta tag i mitt liv o börjat kolla upp ordentligt olika möjligheter att åka till england o jobba!
vore så kul o framförallt lärorikt!
har även mailat en hästgård i italien om att jobba grattis mot mat o boende :)
så nu är det bara att fortsätta maila/ringa runt o hoppas på det bästa.

sen tkr jag att jag (robin) borde fixa en ny design på min blogg så småningom..
idag har jag o mamma varit inne i stan o kollat runt lite, köpte en vit blus för 50 kr! perfekt till indien liksom :) o ett vitt hm-linne - alltid bra o ha liksom :)

nu ska jag o towe ta en promenad när hon har ätit. har lite ont i ryggen så hoppas inte det blir värre bara..
Pussipusss

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitunge jassa de tycker du :P thihi kanske ja kan fixa kanske ja kan. Nu ska iaf jag sova massa trött mimi förlåt jag e verkligen tvekig på sportlovet men jag tycker du ska kolla mera och jag är verkligen sugen på att komma iväg så du vet :) älskar dig mest sötnows <3333

2010-01-25 @ 21:10:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback