Den 26 Januari 2010

Nu ska jag sova.
tänkte bara säga hej först
HEJ! :)
ne men idag träffade jag karlsson :) mys mys mys liksom. pratade om allt o ingenting o jag måste ju erkänna att jag tkr väldigt mkt om honom. svårt o förklara men han är lite speciell för mig på ngt sätt har nog med o göra när vi lärde känna varandra o att det var i en ganska jobbig period i mitt liv..

sen lagade jag middag till mig mamma o simon den här veckan har jag nämligen varit duktig o inte ätit ngt kött alls! kan nästan börja kalla mig vegitarian på riktigt nu ;)

nu är jag kolosallt trött o lite ledsen. det känns bara inte rätt..
Pussipuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

thih hej hej älskling va trevligt :) Gud va duktig du är :) faktiskt mer än va ja trodde :P trode inte riktigt du kunde hålla dig ifrån kött thihi :D duktig flicka. älskar dig mest <333 bra att robin kommer hemi helgen så jag kan pyssla om dig lite .) älskar dig mest <33

2010-01-27 @ 21:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback