GRATTIS RONNY

mii mii <3 idag firar ronny 2 år.
alltså idag har jag o min särbo varit tsm i exakr två år,
robin har firat detta med att bada isvak.
sj har jag jobbat på chokladen.
men det är ju inte så lätt o hitta på ngt mysigt när vi är på två helt olika ställen..
men helt klart blir jag ändå så där puttigt sentimental o tänker på dagen robin kom hem från usa för exakt två år sen. mii <333
hur konstigt det kändes men ändå så himla underbart <3
o hur underbart vi har haft det tsm <3
(om man bortser från visa lite jobbigare perider..)
o hur mkt robin har hjälpt mig egenom.
kan inte tänka mig ett liv utan dig älskli <3
du är en sån himla stor del av mig robin.
som vi brukar konstatera "det hade varit lättare om vi inte hade älskat varandra så mkt"
oj va deppigt det här blev kändes det som.
det jag menar är iaf att jag älskar dig
o jag är så otroligt glad att vi är tsm o de här åren vi har varit tsm har varit helt fantastiska!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mimimi :D thihih Robin också massa glad! så hima underbara år älskling! jadu tänk för 2 år sen thihi när jag ringde dig från arlanda och du va helt om dig och sen när ja kom utanför och din mamma retades med dig :P thihi söt säger ja bara tihihi älskar dig mest sötnows <33

2010-01-13 @ 20:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback