Örkel

kände att jag behövde ha en rubrik som börja på Ö.
den första i mitt långa liv som bloggare faktiskt :P

Jaha ni.
Idag har jag tvättat en tvätt men glömde tvättmedel - smidigt fanny smidigt!
Idag har jag lämnat in mina nitskor för omklackning o ny sula :) måste ju förbereda inför Grekland :)
Idag har jag ätit alldeles för mkt kladdkaka hemma hos towe trots att jag skulle ha börjat mitt nya nyttiga liv igår..
Idag har jag kommit fram till att jag börjar få hängbröst. haha lr det kom jag iofs fram till för ganska länge sen..

Det var väl ungefär det jag gjort idag.. om man bortser från alldeles för mkt sittande framför datorn + börjat packa inför grekland :)

Mina nya skooor förresten från dinsko :)
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback