Söndags Ångest

Den här helgen har verkligen inte varit min helg o den är det fortf inte. är sjukt otaggad på allt.
satt o kolla igenom min gamla kalender från början också för att föra över saker till den nya o blev lite deppig.

var verkligen inte på humör igår hemma hos niklas heller. det kändes bara så dött o gammalt. o så var jag alldeles för otaggad från början för att ens vilja tagga till. ne jag behöver ngt nytt, ngt nytt att lägga min energi på, ngt positivt. kanske borde börja träna..

det känns dock galet bra att jag snart far iväg till gilleleje o sen till grekland. behöver som sagt ngt nytt :)

Pussipuss

Kommentarer
Postat av: Filippa

GREEEEEEEEEEEEEKLLLLLAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNNNNNDDDDDDDD!!!!!!!! hahaha, jag är så taggad!

2010-07-25 @ 17:21:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback