Åh herre gud

vilken kväll + natt!!
tequila shots är min bästa vän haha lr nått :p
shit va mkt vi drack igår ändå!! 4 glas vin tror jag det var, två hallonshots o en 6 tequila.
inte konstigt att jag mår piss just nu!
men det var det värt ;)
vakten på theos var ju för rolig.. ofta han kände att jag luktade gott när vi precis kom dit.. o ofta han frågar om han får slicka mig på halsen! usch o fy liksom!
sen drog vi vidare till berzelli bar (tror det heter så iaf) fast stoppade in en onykter siri i en taxi först, efter att försökt komma in typ överallt..
ja o där inne vet jag knappt vad vi gjorde, dansade, kollade på kissie - ja hon var där så nu har jag äntligen fått se min idol irl!! jag fick lite ryggmassage, det var asskönt! blev dragen i håret av en fett dryg kille som trodde att han var asporrig lr nått, vilket han inte var.
somnade vid typ 20 i 5 imorse. o vaknade vid typ 9.. så är sjukt trött. får sova middag om ett tag :)

Pusss!

Kommentarer
Postat av: Laura

hahhhaaaa alltså du måste se bilderna! höll på avv avlida av skratt när jag kolla egenom!

2010-06-11 @ 14:10:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback