Det går bra nu, kompis, det går bra nu ;)

thihi vem har på mindre än två dygn lyckats skaffa ett jobb?!?
sen att det är på donken är en annan femma, ett jobb är ett jodd o jag är asglad!
o jag måste erkänna att jag blir så löjligt stolt över mig sj. vill jag så kan jag!
t.o.m. mamma är lite impad ;) haha
så nu stannar jag hemma från lidköping o min kusses student för att kunna gå på introduktionskurs imorgon kväll.
o förälskad som jag är så börjar jag redan drömma om paris.
vet ju helt klart vart min lön kmr ta vägen :)
kanske kan börja jobba på donken i paris t.o.m. haha :)
då är det bara boendet som måste fixas men men så länge får jag nog nöja mig med att åka dit på minisemestrar :)

har även läst ut en bok jag fick av towe igår o jag säger bara - jag vill också!!!!

asså hahahahaha så jäkla ful!!! hahahaha jag tror jag döör. hahaha var bara tvungen att visa er denna fantastiska bild, visste inte att jag kunde se ut så där! tur att man kan bjuda på sig sj iaf ;) haha

men nu ska jag sova :) simon har skolavslutning imorgon kl 8 som jag inte vill missa. plus att jag har så himla svårt att sova på morgonen så måste gå o lägga mig astidigt om jag vill sova någonting alls..
God natt o pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback