Ja ni..

Hej igen mina kära vänner..
tänkte ta o återvända lite smått till denna blogg nu när jag är hemma igen.
den här är ju trots allt lite mer privat tack o lov :)

känner mig lite konstig idag.. usch jag är inte van o vara ensam. o jag ogillar det starkt. va ska jag göra i höst liksom när nästan alla mina kära vänner ska börja plugga långt långt borta?!?! bläää.

var iaf stört trevligt igår hemma hos siri o filippa. haha kmr aldrig mer kunna höra ordet korv utan att få lite snuskiga bilder i huvudet, spec dennis korv.. haha o jag höll nästan på att dö när johan började knäppa upp sina byxor när jag ville ha hans chorizo med sås på..

jag är så glad att jag har er! <3

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Filippa

puss på dig också! <3

2010-06-07 @ 22:44:56
URL: http://fornication.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback