Trött, tröttare, Fanny..

usch jag är så trött att jag inte vet vad jag ska göra av mig sj.. känns som min kropp håller på att gå av för att inte tala om mina fötter som känns som att de redan har ramlat av..

men iaf :) va har hänt sen sist?
jobbat jobbat o jobbat lite till känns det som.
varit på väg till skansen men blev en ubermysig fika istället :)
spelat biljard, måste göras igen!
sovit alldeles för lite..
varit på björkö. mys mys mys!
haha varit på grodan sergel o skämt ut mig för hela min släkt.. (nästan iaf) haha så pinsamt!!! vad är oddsen liksom.. världen är alldeles för liten. men men kunde ha varit mkt värre! :)
sen jobbat idag.
o nu ska jag sova!

god natt o pusss!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback