Can we pretend that airplanes in the night sky are like shooting stars...

man ska inte vara så snabb med att önska sig saker.

har jobbat idag o förutom att det var kaos i köket då o då så måste jag erkänna igen att jag trivs riktigt bra trots stress o vissa idioter till kunder.. var super fnittrig sen när jag väl hade slutat, kändes så galet skönt efter de senaste dagarna med massa ångest. även om mycket fortf känns jobbigt så var det skönt att få tänka på annat :)

har inte träffat min "inventerarkund" på länge o måste ju erkänna att det känns nästan lite jobbigt om jag inte skulle få träffa honom igen innan jag slutar. måste ju få koll på var han faktiskt jobbar! så pinsamt bara att jag alltid blir super varm/röd i ansiktet så fort det är ngn kund jag typ känner..

annars då, våra grannar har typ världens sötaste hund som älskar snö, de står o leker utanför nu man blir så glad av att bara titta på dem. jag vill också ha hund!! eller katt.. känns som de tyvärr får vänta lite dock..

är inte alls taggad på att jobba natt på lördag, lönningshelg plus lite annat.. typ missar siris 60 års fest! :(

funderar på att typ gå o lägga mig nu är jättetrött av någon konstig anlednin´g men då kommer jag säkert vakna mitt i natten o inte kunna somna om o det suger.. har dock lite sömn o ta igen efter helgens bravader... inte hunnit göra det ännu.

Puss o Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback