Den 1 November 2010

god dag mina kära vänner.

måndag. ny vecka. ny månad. november. usch usch, när tog sommaren slut eg?! var tar tiden vägen? fast nu får det gärna gå ganska fort, längtar galet mycket efter att åka iväg till malaysia!

just nu är livet lite uppochner. ångest ångest ångest.

sov galet gott i natt iaf efter en helg med som vanligt alldeles för lite sömn.. o alldeles för mkt vin. borde ha tänkt på att äta ordentligt i lördags innan jag drack nästan 4 glas vin..

var riktigt kul på burlesque festivalen i fredags. galet mycket bröst, korsetter, stay-ups m.m. visa var superduktiga o andra mindre duktiga, visa fasade jag för när de skulle klä av sig. är iaf jätteglad att vi gick dit o nästa år ska jag också ha korsett o vara utklädd haha :)



<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback