Den 16 November 2010

Hejsan! :)
idag har jag varit ledig o ändå har jag inte hunnit med hälften av allt jag hade tänkt fixa.. o nu är jag galet trött så ligger redan i sängen o ska sova alldeles strax :) ska bli skönt o jobba lite dag nu när jag har jobbat så mkt natt.. även om jag kännar bättre på att jobba natt.. inte lätt inte lätt haha

jobbade natt i lördags o som vanligt var det en hel del fulla människor, blev nästan bråk om en en-krona - så jävla töntigt, men de flesta var bara glada o långsamma :)

köpte klänningen från HM idag, mamma tyckte också den var fin så då kunde jag bara inte låta bli.. har ju faktiskt inte köpt något klädesplagg alls den här månaden! så nu vill jag gå ut o dansa o inviga den :):) o imorgon blir det drink med towe på lokal :D alldeles för länge sen jag var där (innan frankrike!) o vi måste ju kolla in de snygga bartenderna ;)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback