Den 30 November 2010


fy faan va det är kallt ute!! usch usch o imorgon ska det tydligen bli ännu kallare.. inte okej!

idag har jag varit ledig - galet skönt, vaknade kl 12 o sen har jag i princip inte gjort någonting :) slutade 01 igår men stannade kvar till kl 02 för att få skjuts hem av olivia vilket var en historia i sig..

vi trannebergsbron ligger det en bil bakom oss med bara en framlyckta, enbart därför olivia lägger märke till bilen. När vi kommer till brommaplansrondellen har bilen kört om oss o stannar konstigt nog innan den kör ut i rondellen vilket var lite konstigt eftersom det inte var en ända bil i rondellen.. sen kommer vi till rondellen vid åkeshov o då kör den ett extra varv för att komma in bakom oss igen o då börjar vi tycka att det hela är lite väl konstigt o obehagligt. vid islandstorget är det rött o då kör de upp bredvid oss o vinkar som galningar o sitter o flinar. sen kommer vi till råckstarondellen o då kör de igen ett extra varv för att sen följa efter oss då vi tar av där för att komma till mig. de fortsätter att köra efter oss o nu börjar vi bli galet nervösa, olivia låser alla dörrar inífrån o vi kommer fram till att vi måste tillbaka till stora vägen o att hon inte skulle köra upp till mig ifall de fortsatte att följa efter oss. vi åker mot vällingby för att komma till bergslagsvägen o köra in på en bensinmack. vi båda hade ont i magen o jag satt o skaka för jag tyckte det var så obehagligt.. sen lyckas vi skaka av oss dem när vi kommer till v-by o sen börjar vi åka hem mot mig igen. fortfarande lika skärade, sen ringer det på olivias mobil o hennes kompis erkänner att det var han som körde efter oss :) olivia skällde ut honom i telefonen o vi kunde andas ut haha, jag som tycker det är så tryggt o åka bil jämfört med att gå sj från nattbussen liksom.. stämde inte riktigt igår men men :)

nu är jag jättetrött, funderar på att gå o lägga mig, fast jag är galet sötsugen också.. inte bra inte bra. jobbar dock riktigt lite den här veckan vilket är jätteskönt, 10-16 imorgon man hinner ju knappt börja så är det slut sen liksom.. ööh lr inte men nästan :)

Pussipuss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback