Du passar i rutigt.

God morgon mina kära vänner :)

jobbade natt i natt, kom hem halv fem för jag fick skjuts, så jäkla underbart! men var riktigt kul o jobba iaf, jag o olivia skämtade massa o jag var asfnittrig thihi :) jag fick världen bästa komplimang av en full kille "Du passar jättebra i rutigt" haha både jag o olivia började asgarva.
o en annan kille fick en mindre chock när han fattade att jag o olivia pratade om att suga av haha o sen var det ngr fransmän i min kassa o jag bara kände att jag saknar paris massor! med andra ord de 4 sista timmarna gick galet fort :) kom "massa" människor jag kände också o de är alltid kul :)
känns nästan lite tråkigt att jag bara jobbar en natt till, kommer sakna nätterna på donken :( kommer sakna donken överhuvudtaget..

jag borde nog döpa om min blogg till mcdonalds.blogg.se haha

hade en supermysigt kväll hos towe i fredags med lite magont men det är sånt man får ta när man kastar i sig massa muffins o ingen middag.. blev dock lite sur på towe o niklas som envisades med att stänga av ljudet när jihde pratade :(

ne nu ska jag ta tag i den här dagen..
PUSS

Kommentarer
Postat av: T

vad kan jag säga, jihde suger! :P hemma hos mig är det jag som bestämmer ;) tur bara att Niklas va på min sida :)

2010-11-29 @ 07:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback