Hash Brown.

är min nya favvo"rätt" på donken.. alltså deras motsvarighet till potatisbullar - så jävla gott! nån dag ska jag köpa hem ett paket potatisbullar o ha festmåltid med mig sj eftersom ingen annan lär vilja komma.. o så ska jag duka upp med våra fina bestik, tända ljus o bara njuta av de underbara potatisbullarna!

annars då, jag är i "värsta" bloggperioden nu vilket är ganska konstigt eftersom jag verkligen inte har ngt vettigt att skriva.. men känner verkligen att jag har behov o lust att skriva av mig.

kom in en kille på donken idag som beställde 2 hb o ett glas vatten, o jag kände så igen honom. men har ingen anning om varifrån vilket är skitirriterande! antingen är/var han typ känd lr så har vi väl stöt på varandra ngn gång lr typ om han gått i södra kanske.. ja ja spelar eg inte så stor roll.

god natt mina kära vänner!
PUSS <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback