Marängsviss

Ja livet rullar på. det är inte dåligt men det är inte super heller. men antar att det måste vara så ibland också. det är därför det är allmänt torrt här på bloggen iaf.. inte fuktigt som hemma hos towe liksom ;) haha

längtar galet mkt till burlesque festivalen på fredag iaf :) ska bli kul med ngt nytt o så är jag galet nyfiken på vad det är för andra sorts människor där! o så kmr vi vara så sjukt snygga!

sen är jag galet besviken på att jag fick så lite i lön nu, så jag kan inte ens gå o tröstshoppa bort mina bekymmer! vill verkligen ha lite nya höstkläder, underkläder o skor.. bajsbajsbajsbajs.

annars så gillar jag att jobba frukost.. thihi snusk snusk säger jag bara.

ne jag är ledsen men roligare än så här blir det inte..

PUSS

Kommentarer
Postat av: T

det är ju fel sida av rumpan ju!! :P ;)

2010-10-28 @ 11:50:14
Postat av: Martina

Tack för den bilden på näthinnan så här när jag precis ska stänga ner datorn och sova :-P

2010-10-29 @ 23:16:37
URL: http://ytterligare.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback