Den 26 September 2010

God kväll mina damer o de få eventuella herrar som läser min kära blogg!

Nu ska jag sova alldeles strax men tänkte bara skriva en litgen trudelutt först nu när jag äntligen känner mig på blogg humör :)

jobbade natt igår lr ja till 5 imorse. fick 100kr i dricks av en kille för att jag såg så glad ut :D o ngr tjejer o killar ställde sig o började sjunga "Fanny är alltid glad, Fanny är alltid glad" haha. Fick en lapp med en killes facebook o mail på också men det gick knappt att läsa men han var ju så söt när han kom fram o lämnade den. o en gotlänning började prata massor fast han skulle inte ha ngnting o sen när han skulle gå så tackade han mig för ikväll. tänk va lätt det är att göra ngns kväll liksom haha :)
ne det är roligt o jobba natt helt enkelt :) värsta kicken för självförtroendet! :)

mindre roligt att gå upp kl 9 imorse dock efter 3 timmars sömn. var dock o såg en väldigt intressant utställning om terrakota armeerna från kina. sen lunch hemma hos pappa med delar av släkten o då ngngång började min energi ta slut så åkte hem till mamma o somnade så fort jag lagt huvudet på kudden..

hade en asmys kväll hemma hos towe i fredags + lördag dag :) synd bara att jag inte var helt frisk.. o att jag skulle jobba på lördagen så jag var tvungen att sköta mig..

PÙSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback