Donken by night.

asså herre gud va jag är trött!! borde ha sovit minst 3 timmar till men jag har så svårt att sova på morgonen.. får bli en tidig kväll istället.
jobbade till 05 igår, gick faktiskt mkt bättre än va jag hade förväntat mig. blev lite bråk, stolar som kastades, en man som lyckades ta sig in i personalingången o helt plötsligt stod på våran sida vid kassorna. men han blev nertvingad på golvet o sen tog vakterna ut honom. annars var det bara massa halvfulla människor :)
blev iaf galet taggad på att gå ut!! :)

annars har det inte hänt så mkt i mitt för tillfället väldigt ointressanta liv. jobbar jobbar o jobbar lite till, har ju fått anställning nu från 12 h/vecka till 25 h/vecka så det blir ganska stor skillnad.

detta blev nog världens mest underhållande blogginlägg.
Pussipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback