Nytt inlägg.

God dag mina kära vänner!
Måndag idag, känns som tisdag.
Jobbade ett 9 timmars pass igår.
Död som en fiskpinne idag.
Ångesten från i lördags har typ släppt o nu går jag mest runt o småfnissar när jag börjar tänka på fredag kvällen.
Så pinsam o jobbig tjej får man ju leta efter!
Tur iaf att min mobil inte gick sönder utan bara fick ett mosat hörn efter att jag tappade den x antal ggr..
Men men nog om det :)

Idag ska jag göra nytta.
får väl se hur bra det går eftersom hela dagen har typ redan gått.
o hittills har jag bara legat i sängen, ätit frukost o gått o lagt mig i sängen igen.
jag typ lever på donkens minimorötter för tillfället.
så goda med beanaisesås till :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback