Sjuuk :(

Jag är förkyld :( inte okej! hatar o vara sjuk. är iaf hemma från jobbet idag. inte en chans att jag hade kunnat jobba.. men det är galet tråkigt. blir hemma imorgon också :(

annars står det ganska stil just nu. befinner mig i ngt konstigt tillstånd där jag vill att tiden ska gå jättefort fast jag vet inte varför. som när man längtar efter ngt fast jag vet inte vad jag längtar efter.. förutom lönen haha :)

var på bodyshops VIP kväll i tisdags med towe :) asbra goodiebags o supermys med champagne o massa sminktips :)

ledsen för typ världens tråkigaste inlägg men jag har verkligen inget intressant att bjuda på. känner mig bara allmänt sjuk o seeeg. tänkte eg bara säga att jag lever, var ju ett tag sen´jag uppdaterade..
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback