Borta bra men hemma bäst.

eller?
när det gäller Gilleleje måste jag ju erkänna att jag är lite tveksam..
men det är bara för att det är som ett hem för mig :)

nu är jag iaf hemma i råcksta o funderar över livet..
gick/sprang drygt en mil idag.. gick dock mest men va fan, kände mig duktig ändå :)
började o läste ut towes bok på morgonen.
kunde inte slita mig en sekund.

känns inte som kl är 19.. åt lunch vid 17 liksom.
ska bli spännande att se vilka som kmr på full moon party på fredag också.
ska bli ännu mera spännande o se hur bra jag mår när jag ska jobba på lördagen..
(men blir förhoppningsvis inte värre än föra gången jag jobbade natt.)
ska bli mest spännande att se vad som händer på torsdag. lr rättare sagt om det händer ngt..


PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback