Gilleleje!

Befinner mig i mitt underbara hus här i gilleleje.
kollar ut över havet o den gråa himlen.
jaa vädret kunde varit lite bättre..

jobbade i tis o onsdags.
var o kollade harry potter 7 med towe i tisdags.
drack vin med trevligt sällskap hos towe i onsdags till klockan 4 på morgonen.
hade en galen utekväll i torsdags med laura.

började med sushi o drinkar hos pappa tsm med towe o laura.
towe åkte hem o jag o laura åkte till f12.
fast först satt vi o drack redbull o vodka på en bänk.
drack dock inte upp allt utan lämnade flaskan i rabatten...

väl på f12 snackade vi med ngr norrmän, brasilanare, kanadensare.
på dansgolvet träffade vi av en slump axel som vi hände med i laos.
så sjuuuukt kul!!
efterfest hemma hos pappa med hans aspackade kompis..
på vägen hem drack vi även upp resterna av vodkan vi lämnat i rabatten.. fräsht!
jag hade ont i hjärtat o var dryg.
axel o laura sparkade på koner.
väl hemma hos pappa drack vi ännu mer.
dansade, hoppade i simons säng, pratade minnen o däckade någon gång innan kl 8.

fredagen jobb 19-04.
behöver jag ens säga att jag mådde shit då.
var sjuuukt bakis o galet trött.
förstår inte hur jag ens kunde stå på benen till kl 5 då jag äntligen var hemma igen.

sen sov jag 2,5 timmar innan mamma väckte mig.
kände mig mer död än levande när jag började packa.
fortf bakis satte vi oss i bilen o körde ner till danmark.

för att göra en lång historia kort har jag med andra ord varit galet trött idag efter en intesiv vecka o det ska bli skönt att få vila upp sig nu!
däremot får jag lite ångest över att tiden bara rinner iväg.
bara en vecka kvar innan alla flyttar iväg o börjar plugga.
sååå sjuuuukt sorgligt det kommr bli!
<3<3<3<3

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback