Farligt.

ska gå o lägga mig alldeles strax..
är iofs inte särskilt trött eftersom jag har sovit på eftermiddagen.
moster eva med man är här just nu o vi har suttit o kollat bilder hela kvällen.
även gått en promenad på 7,2 km idag.
o ätit massa god mat.
sprang 5,3 km igår med simon.
typ sista kilometern sprang jag på 5.30 - bra med en lillebror som springer 50 meter före o taggar igång tävlingsinstinkten.
läst robin hood o höll på att börja gråta när han fick gifta sig med marian.
annars har det väl inte hänt sådär jättemkt spännande..
mina solglasögon från vang vieng har gått sönder :( buuhuuu :(
så nu får jag klara mig utan tills jag kmr till thailand igen.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback