Zoooomba.

"en zomba-meny, tack"
jobbade natt igår 19-04.
skrattade så jag nästan började gråta åt en kille som bestämt skulle ha en zomba-meny o vägrade att säga va en zomba var. till slut gav jag honom en liten pommes o en dubbel taste shake choklad o sa att det var iaf min zomba-meny.
han verkade iaf nöjd för sen kom han tillbaka o fråga när jag slutade o försökte ragga. han var iaf galet söt o gjorde min natt betydligt roligare :)

idag har jag iaf varit supertrött.
o när jag inte har sovit har jag kollat ännu mera volontärresor.
hittar bara mer o mer ju mer jag kollar runt..

nu ska jag gå o lägga mig alldeles strax.
kul lördag kväll jag vet.
men ibland måste man få ha en göra-ingenting-dag :)
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback