Den 12 Juni 2011

solen skiner o idag har varit en allmänt najs dag :)
ätit sushi med david (karlsson) o glatt mig åt hans bakisskap, mohahaha!
legat i solen o käkat chips.
pimpat mina shorts som jag köpte från mango igår. (så nu kan vi stryka det fårn att-göra-listan laura!)
shoppat skor med towe o david (towe känner mig alldeles för bra när det gäller att köpa skor, inte okej!)
köpt ny mascara o ett gult linne från hm.
jag vet gult är väl inte riktigt min färg men jag blev fett glad av det så då fick det bli så ändå!

nu ska jag hem till towe o kolla på gg utan laura, mohaha
nee skojja bara, eller?
PUSS!

Kommentarer
Postat av: L

you better be fucking kidding

2011-06-13 @ 13:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback