Den 10 Maj 2011

God morgon god morgon!
solen skiner o morgonstund har guld i mun eller hur det nu brukar låta.
skrev ett inlägg här i söndags men eftersom blogg.se har haft lite problem med publisering av inlägg försvann allting. hatar när sånt händer! man liksom bara tappar all inspiration direkt!

iaf helgen har varit fantastiskt, helt fantastisk.
firade min födelsedag med att visa rumpan för hela råcksta o halva tunnelbanan.
tro inte att jag gått o blivit disskret bara för jag varit borta i 4a månader liksom!
det där med att visa rumpan är ju lite min grej..
har ätit hur mkt god mat som helst.
svullat chips, dip, cheese balls, kladdkaka o godis framför gossip girl.
älskar gossip girl o chuck bass är så galet snygg att jag typ dööör!
haft en asmys telefondate med kn filling.
haft massa tid att facebook-stalka o kommit fram till att visa människor har problem o att världen är liten.
det är väl typ det tror jag :)

igår träffade jag laura typ hela dagen - var ju så länge sen sist!!!
la upp alla bilder på fb från australien o det känns nästan lite jobbigt nu när man prickar av det ena efter det andra. resan blir bara längre o längre bort. känns som allting bara var en dröm. som jag är livrädd att glömma.

tog en sväng förbi donken f-plan så nu har jag troligtvis skaffat jobb där igen..

nu är alltså min semester typ slut.. redan tvättat två tvättar med kläder från resan o nästan packat upp allting. även skaffat jobb som simons ledsagare o planerar att ringa lotta o fråga om jag kan få börja jobba på stallet lite också. så nu ska jag fortsätta städa o klä på mig..

Pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback