Den 15 Maj 2011

Söndag Älskade Söndag.
Sitter hemma hos pappa.
Vi har firat min födelsedag idag.
Typ 10 dagar senare, men vem fan bryr sig?
haha nee men det var mys, frukost på sängen o ikväll blir det tacos till middag.

var ute på restaurang igår trots att jag var supertrött.
och eftersom jag kände våran servitör blev vi behandlade som kungar.
sen sprang jag o simon hem tidigare för att kolla på melodifestivalen som jag lyckades somna framför.
var ju galet trött efter fredagens bravader!!
pappa m.fl. fattade inte alls varför jag inte ville ha någon champagne tills de tillslut gick upp för dem att jag var bakis..
men nu blir det en vit period på riktigt.
"jag ska inte dricka på... ett tag" som laura så fint uttryckte det.

och på torsdag o fredag blir det troligtvis jobb på donken..
kommer kännas helt sjukt o stå där igen!
så då kmr ni få höra massa donken-historier som vanligt haha :)
PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback