Jag var inte full igår...

eller?
kan faktiskt inte riktigt bestämma mig på den punken så uppenbarligen var jag nog det..
lyckades iaf skaffa jobb på donken slussen också haha
lovade att maila in cv till dem..
men löften är till för att brytas lr?
fick iaf en cheese dressad som mc feast, pommes, 2 bea/chili o fanta för 10 kr
ganska skickligt av mig om jag får säga det sj haha
dansade fylledansen o allmänt brydde mig inte om att säkert alla andra tyckte jag var dum i huvudet..
drack billigt vin i plastglas
gick på toa på toaletten med stort T
gick från slussen till plattan kl 4 på morgonen o var tvungen att vänta på nattbussen i 30 min..


blir så sjuuuukt trött på sverige..
fattar inte värför folk bryr sig så himla mkt o inte vågar bjuda på sig själva!!
det blir ju så galet mkt roligare om man inte tänker hela hela tiden..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback